PŘEVZETÍ ZBOŽÍ & DOPRAVA
Vážení zákazníci zde si můžete jednotlivé způsoby doručení a plateb v klidu porovnat a ještě před započetím objednávky se svobodně rozhodnout, které z nich dáte přednost.
Přesnou specifikaci, výběr ceny dopravy a způsobu platby objednávky standardních produktů a velkých matrací vytváříte v jednom z kroků tvorby objednávky!
O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem.
Pro dopravu našich produktů používáme zejména služby PPL (lze platit platební kartou, více na www.ppl.cz), Toptrans (nelze platit platební kartou). Po předchozí domluvě je možné dodání zboží naší dopravou. Zboží standardně zasíláme v rámci ČR. Zasíláme i na Slovensko i do dalších případných zemí. Tato služba však bude zpoplatněna dle aktuálních cen přepravních společností v momentě poptávky.
Doručení balíku:
- V den odeslání od nás a přepravce obdržíte informační email o předání a převzetí zásilky k přepravě.
- Zásilku přepravní společnost doručí převážně následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- Zásilku vám standardně přepravce doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám dopravce zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Zásilku lze i po domluvě s přepravcem uložit i na několik dní na doručovacím depu přepravce.
- Hmotnost balíku je omezena na 50 kg.
- Dodání se může skládat z jednoho i více balíků. Pokud je alespoň jeden karton veden jako neskladný, může se termín dodání prodloužit na 2-5 dní. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-10 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání.
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné nám ihned oznámit, poznamenat rozsah poškození obalu při přebírání do přepravního listu (sepsat reklamační protokol s řidičem dopravce) a pošlete nám fotografie poškození. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku nepřebírejte v případě, že je zřetelně a viditelně poškozen i obsah zásilky a sepište s řidičem reklamační protokol o poškození zásilky (zápis do přepravního listu) a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V takovém případě nás kontaktujte, abychom dohodli další postup a zaslání nového zboží. V takovém případě budeme řešit reklamaci s dopravcem sami.
- Obsah zásilky - krabic zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a požádat dopravce o sepsání zápisu o škodě. Na náš email: info@medical-pur.cz pošlete fotodokumentaci poškození a kopii zápisu s dopravcem o poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Komunikace s dopravcem:
Pro komunikaci s PPL a Toptrans výhradně používejte číslo zásilky a internetové stránky www.ppl.cz. V případě potřeby Vám jej rádi sdělíme. S tímto číslem je možné na internetových stránkách dopravce sledovat aktuální pozici zásilky.
Cena přepravy:
Podle velikosti a druhu zboží vám bude v jednom z kroků objednávky nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Vyberete si dle nabídnutého výběru.
Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 265,- Kč včetně DPH (219,-Kč bez DPH). V případě, že je u některého produktu uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu. Při nákupu zboží, které má nejdelší stranu balení nad 110 cm bude připočítán ke konečné částce poplatek ve výši 150,-Kč.
Uvedené ceny za přepravu jsou platné pro přepravu v rámci ČR a k ceně může být doúčtován poplatek za Atypický balík, Příplatek za hmotnost a Poplatek za dobírku.
Přepravní náklady při reklamaci a na vrácení:
Přepravní náklady na vrácení se mohou lišit z důvodu velikosti zasílaného balíčku nebo taxami různých společností. Vracení matrace, či sedáku nebo podsedáku bude různě nákladné. Přeprava vaší zásilky s vraceným zbožím je na vaše vlastní náklady.
Cena přepravy na Slovensko:
Doprava na Slovensko stejně jako do dalších zemí je řešena individuálně. V případě zasílání zboží mimo ČR je nutno sjednat individuální podmínky dodání a platby, i když vám kroky v objednávce umožní jiné kalkulace!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 415,- Kč.
Osobní odběr zboží:
Objednané produkty není převážně možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí. Ve výjimečných případech je možno také po předchozí domluvě zboží osobně odebrat. Pro osobní odběr proveďte standardní objednávku a vyberte platbu předem na bankovní účet na bankovní účet (od konečné částky odečtěte případně vyčíslenou částku za dopravu). Před návštěvou se prosím telefonicky informujte na čísle +420 778 498 114, jestli je požadované zboží připravené, případně si dohodněte termín, kdy bude zboží k dispozici. O připravenosti objednávky budete také informování emailem.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze, pouze se můžete zeptat na možnost úpravy. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.
Způsob platby:
Platba v hotovosti při převzetí (zaplatíte našemu kurýrovi při převzetí včetně poplatku za ujeté km)
Zaplatíte při převzetí zásilky.
Platba v hotovosti - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)
Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci České pošty nebo řidiči přepravní společnosti PPL a Toptrans.
Platba platební kartou - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)
Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci (řidiči) přepravní společnosti.
Bankovní převod - platba předem
Částku za zboží můžete poukázat na náš bankovní účet pod variabilním symbolem, shodným s číslem objednávky. Zboží není připravováno a expedováno do chvíle, dokud není celková částka připsaná na našem bankovním účtu.
Platbu v Kč prosím proveďte na účet číslo: 610685529/2010
jako VS uveďte: číslo objednávky
Objednávky se snažíme co nejdříve vyřídit, většinou je odesíláme do druhého pracovního dne po naskladnění. Pokud Vám nemůžeme zboží odeslat ani třetí pracovní den, tak Vás o tom nejpozději čtvrtý pracovní den budeme informovat emailem nebo telefonicky, abychom Vám sdělili termín dodání. Dodací lhůta kurýrní služby PPL, Toptrans a České pošty je 1–2 pracovní dny.
Balení zboží věnujeme vždy maximální péči, aby k Vám objednané zboží dorazilo v naprostém pořádku - balení je ZDARMA.